MamaFit

Back in shape
Wanneer mag ik weer gaan sporten na de bevalling? Welke oefeningen mag ik wel doen na de bevalling? Hoe is uw houding nadat u zwanger bent geweest?
Dit zijn vragen die vaak worden gesteld na de bevalling. Tijdens de MamaFit lessen krijgt u antwoord op deze vragen. Daarnaast bent u hard aan het werk om weer terug in vorm te komen. Daarnaast zijn er ook enkele lessen waarin u allemaal oefeningen aangereikt krijgt om samen met uw kind te sporten: uw baby krijgt de aandacht van u terwijl u aan uw spierkracht en conditie werkt! 
 
Sporten onder begeleiding van een fysiotherapeutmamaFit6
Samen met de fysiotherapeut kunt u nagaan of u uw buikspieren al weer mag gaan trainen, maar er zal ook gekeken worden naar 
uw houding, zodat u met een juiste houding nog verder kan werken aan uw verdere herstel. Een goede houding kan u helpen bij het voorkomen van klachten in de zorg van uw baby.
Verder wordt er tijdens de MamaFit lessen langzaam bezig gegaan om de verschillende spieren te versterken en de conditie te verbeteren. Dit alles gebeurd onder de begeleiding van een fysiotherapeut. 
 
Starten wanneer u wilt!
Het is mogelijk om op ieder moment te starten. Voor de eerste les wil de docente wel graag eerst van u horen of u klachten heeft, en zo,ja welke klachten dat mogelijk zijn! Daarom wordt er gestart met het invullen van een intakeformulier.
De MamaFit lessen worden afgenomen door middel van een 5 of 10 rittenkaart. En om er zeker van te zijn of de lessen iets voor u zijn, kunt u de eerste les komen kennismaken. Kom dus gerust een keer langs op woensdagavond van 20.30 t/m 21.30 uur!